Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda - 28 februari 2010 20:11

Ville bara lägga in detta för jag tyckte det var så fint skrivet av Nina. (Nina är hon som fixar uppdateringar på Kevins sida.) Även väldigt fint arrangerat av Kevin! :)

SURPRISE!!!! Grattis x 2 till Sofia!!!

Hej! Igår hade kanske världens mest romantiska fästman Kevin Borg arrangerat ett suprise party för sin Sofia - allt för att fira hennes födelsedag (som är idag torsdag) och förlovningen som skedde på självaste julafton. Otroligt roligt att få närvara denna kväll. Tack så mycket för hemliga inbjudan, Kevin!

Kalaset ägde rum på restaurang Victoria i Kungsträdgården och på plats fanns Kevins band från turnén, High School Musica-producenten + barndomsvän och lite andra bekan


ta och glada. Vi var ett härligt gäng som ropade "SUUURPRIIIISE" när Sofia klev in med slutna ögon på restaurangen... Hon trodde att Kevin och hon skulle på lugn och fin middag... Men icke!!!

Nedan bjuder jag på ett gäng bilder från den otroligt trevliga kvällen... Jag själv var hemma 00:30, så visst var det en fantastiskt härlig kväll. Sofia och Kevin såg urkära ut och glädjen över förlovning och födelsedagen var total. Aftonen för min del avslutades på Wallmans Salonger - men jag vet inte alls var resten av partygänget tog sista danssteget eller drinken! Härliga tider!

Tack för en väldigt rolig onsdagskväll till Sofia, Kevin och resten av kalasgänget!

Kram!

/ninath



Av Amanda - 28 februari 2010 18:31

Se hela bilden   Vakande och rullade upp rullgardinen och njöt av väldigt fint väder! Solsken som gjorde så det lilla av snön som fanns kvar glittrade så vackert! Det är då man tänker så fantastiskt fint jag bor en egen gård med familjen som bara är så vackert när solen skiner!  :) Påklädd och klar för att mocka möts jag av lilla Simon som kommer fram till en och kollar om man ha morot till honom. När han insåg att jag inte hade en morot så mötes min mun av hans mjuka goa puss-mule! :) MMM!! Klar och färdig i stallet och ingåendes för att göra det sista innan man skulle till stan. Kom hem vid tre eller fyra tiden. Full hand hade man med olika slags inköp. Två par jeans, födelsedagspresent till min lilla syster, nagellack och en mascara! :) Mycket nöjd med dagen!

Av Amanda - 27 februari 2010 19:51

 Jag och min syster bestämde oss för att ha en dag där vi skulle spela massa spel :) Skoj faktiskt. :) Vi spelade bland annat Monopol, Europa, kort och något som heter Cluedo. Efter en liten stund gick vi ut i stallet och sen in och fortsatte att spela. Lyckad dag! :) Imorgon blir det stan med Ullis och Christian! Tjohooo!! :D Oj nu är klockan nästan åtta pch Melodofestivalen börjar snart! Ha det bra! :)

Av Amanda - 26 februari 2010 21:40

  

Som jag har skrivit innan skulle jag vara med två kompisar idag. Vilket jag var. Det var riktigt skoj faktiskt så tack för en väldigt lyckad dag! :) Har så himla kul med er! Känns som att vi alltid kännt varandra nästan fast vi inte har det. Detta får vi verkligen göra om. :)

Av Amanda - 25 februari 2010 18:24

     Nu har jag äntligen kommit hem igen. Det var ett intensivt shoppand inklusiv en liten fika. :) Men det kan man gott ha efter att man har shoppa och när man ändå är i stan! :) Tack för fikan mamma och pappa. :) Det började med att jag och Klara skulle hitta kläder till henne vilket vi lyckades med faktiskt! :) Sen blev det en liten fika och sen in på Hemtex för att handla ljuslyktor! :) Sist men inte minst stor handlade vi på Willys. Det har varit en riktigt mysig dag. Tack för det mamma, pappa och Klara! :) Annars idag har jag som jag skrev innan sökt jobb och tagit in min lilla bebis för borstning och en massa gos. Simon var på jätte gosigt humör idag han var riktigt kelig! :) Vi stod i över en timme och gosade med varandra! :) GUD vad jag älskar honom! :) Han är min lilla prins med mig som en dansandes prinssesa på ryggen! :) Ni ska bara se! :)  (Kommer en annan bild senare! :) )

Av Amanda - 25 februari 2010 12:24

                                                  
                            Idag har jag sutit i 2,5 timme och sökt jobb. Jag blev precis fördig. :) Så himla kul och härligt att ha gjort det. Nu håller jag bara tummarna eftersom det inte är det lätaste att få sommarjobb. Annars idag ska jag in till stan med pappa och Klara för att shoppa kläder till Klara och sedan handla mat till imorgon. Imorgon ska ju ett par kompisar komma till mig. :) Nej nu ska jag gå ner och äta för jag är riktigt hungrig! :) Ha det så bra! :)

Av Amanda - 24 februari 2010 20:43

                                                    
                                                  
                      Onsdag idag och som jag skrev igår så hoppades jag på att jag skulle må bra idag. Jag känner mig faktiskt inprincip frisk vilket är välidgt skönt... Varit sjuk lite mer än halva lovet så känns som att det bara sprungit iväg. Men det kommer i alla fall hända lite roliga saker nu de sista dagarna! :) Imorgon ska jag som vanligt vara med min lilla älsklig och ggöra ordning till honom i boxen. Fredag vara med två kompisar. :) Och sedan Söndag åka till stan! :) Så det ska bli jätte roligt i alla fall... :) Annars idag har jag borstat och gossat med min lilla älskling idag och fixat till honom. Sen så har jag bara tagit det lugnt eftersom jag inte ska få något bakslag när jag känner mig bra igen. :) Vi går nog inte så många veckor i skolan till när vi nu börjar efter lovet. Så man får tänka som så att det inte gör något att jag har varit sjuk nu. Nu ska jag nog kolla film eftersom det ändå inte går något bra på tv. Ha det så bra! :)

Av Amanda - 23 februari 2010 18:24

   Idag är det Tisdag och jag mår äntligen bättre! Jag tror och hoppas att jag kan må så bra imorgon så man kan och orka gå ut till min lilla älskling för att både mocka och gossa med honom! :) Känns evigheter sen sist fast det inte är det. Förhoppningsvis ska jag kunna städa mitt rum också. Vi får se hur det är och hur det blir! :) Anyways igår kollade jag och min lillasyster på Twilight. Klara har velat se den länge så då tänkte jag att jag kunde se den med henne eftersom jag ändå gillar filmen. Det var faktiskt riktigt mysigt. Twilight är verkligen en film jag kan rekomendera! :) Nerbäddad i siffan under filt och en skål med popcorn i famnen låg vi där och njöt av filmen. :) Till helgen kanske det blir till att åka in till stan med Ullis och Christian för att kolla på lite olika saker. Blir kul om det blir något. :) Här har ni min lilla älskling rullandes som är super lycklig för att äntligen komm ut i hagen efter ett pass under en varm sommardag. :)

Ovido - Quiz & Flashcards