Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Längesen nu

Av Amanda - 15 mars 2010 19:37

     Jag satt och kolla min facebook och insåg att jag inte bloggat på ett tag nu. I alla fall i helgen har jag ridit, bakat och tagit det lugnt. Det har varit en riktigt härlig helg. Jag stack till ridhus i lördags igen vilket gick jätte bra. Och som jag skrev förra gången vi hade varit i ridhus så gickj han så himla fint. Denna gången gick han till och med avslappnat! :D Idag har det varit skola och lite olika lektioner men roligt över lag. Imorgon skulle min lärare iväg någonstans så jag får hemuppgift istället! :D Verkligen jätte skönt! :) Har faktiskt varit ledig flera gånger nu i veckan flera dagar så man kan faktiskt inte klaga! :D På onsdag ska jag lasta min lilla höst och vara med honom med i en ridlektion på en ridskola... Ska bli riktigt skoj faktiskt! :D Nej nu ska jag kolla lite tv och sen blir det till att sova! :) Jag känner mig allmänt glad och lugn så det fick bli dessa två bilder. :) Ha det så bra! :D

 
 
Ulrika

Ulrika

15 mars 2010 20:24

Skönt att va ledig, tänk om vi hade haft det så när jag gick i skolan :P Härligt att du känner dig glad och lugn, det gillar jag :) Kram på dig gumman!

http://ullisprat.blogg.se

 
Ingen bild

Amanda

16 mars 2010 08:55

Jo det är riktigt skönt faktiskt! Haha ja jo jag förstår. Du får ringa och klaga ;) Aw vad gulligt skrivet. Jo men det känns väldigt bra faktiskt!! :D Kram krram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 april 2010 19:09

Har så mycket skoj i mitt liv nu och mycket att göra så jag lägger ner bloggandet ett tag nu! ...

Av Amanda - 8 april 2010 10:47

     Taggandes till skolan med massor av spänning kom jag in innanför skoldörren och möte mina projektarbetskammrater. Med mycket pill och fixande var vi efter ett tag klara och redo för att gå till sporthallen där vi skulle ha våran spökbollsturneri...

Av Amanda - 4 april 2010 09:27

Nu är det Söndagmorgon och jag är faktiskt snart påväg för att träffa en som jag har projektarbete med. Vi ska fixa lite priser och så. Sen på Onsdag smäller det för då är det dags för spökbollsturneringen... Ska bli riktigt spännande. Igår var hela ...

Av Amanda - 1 april 2010 17:03

                           Det har hänt mycket sen sist. För att inte det bara ska handla om hästar eftersom inte alla har det intresset tänkte jag berätta om lite annat. Jag vill bara säga att jag har övat lite mer på det mamma har lärt mig och jag ...

Av Amanda - 28 mars 2010 20:29


   Ojojoj häromdagen skulle jag ju rida lite över bommar om ni minns. Jag red och allt gick hur bra som helst... Mjuk, i form och hermoniskt som det var tyckte jag och Simon att det var riktigt mysigt och roligt. Han är så himla fin nu så här fin har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards